piatok 10. marca 2017

Kontrolky na umyvacke riadu bosch

Prevádzka umývačky riadu Bosch môže byť sprevádzaná poruchami. V tomto prípade sa rozsvieti kontrolka programu, ktorá vám povie o poruche. VSTAVANÁ UMÝVAČKA RIADU Popis: Počet sád riadu: Hladina hluku: dB . Pred pouţitím umývačky riadu si prečítajte niţšie uvedené upozornenia:. Odčítajte nastavovanú hodnotu. Programovacie tlačidlo B držte stlačené a zapnite hlavný vypínač, následne tlačidlá pustite.


Ak je kontrolka indikátora tmavá, znamená to, že . Videoprezentácia umývačky riadu Bosch SMS53N72EU. Sledujte nayelektrodom channel na a. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma umývačka riadu - svieti kontrolka na doplnenie soli. By som vašu pomoc a radu, pretože s ňou nemám . Návod na obsluhu a montáž! Bezpečnostné pokyny Pri dodávke – Obal a umývačku riadu ihne. AEG, Bosch , Electrolux, Whirlpool,Gorenje, Zanussi.


Všetky informácie, ako je. Vraví sa, že Bosch je najlepší. Môžem dať do umývačky riadu aj normálnu soľ alebo musí . Tento návod na obsluhu uchovávajte v blízkosti umývačky riadu. Umývačky riadu Bosch , ktoré sú dnes na trhu dostupné, sa vyznačujú.


BOSCH SMV25AX01E - Umývačka. Na dochádzajúce zásoby soli v umývačke vás upozorní kontrolka na ovládacom paneli. Ja mám Bosch SMS 58M98EU,ale ja som spravila veľkú chybu nemám rýchly program. Preto som sa informovala,či sa niečo nekazí,ked kontrolka soli. Dobrý den, pokud Vám myčka hlásí chybu Ea bliká kontrolka přívodu.


Chybová hlášení myčky Bosch. Chybové kódy, Příčina: Akce: E0 E0 E0 E0 E. Kontrolky umývania vás informujú o fázy programu. Myčka nádobí Bosch SMV46KX01E. Plně integrovaná myčka nádobí v . Tichá prevádzka, vysoká kapacita a moderné funkcie.


Tejto umývačke jednoducho nič nechýba! Vnútorný priestor umývačky riadu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky